عكس العمل افراد نسبت به دريافت پيامك هاي تبليغاتي

تاریخ : 1393/06/16 12:42

یكي از موضوعاتي كه در عصر فن آوري اطلاعات و ارتباطات (ICT)، در حوزه بازاريابي مطرح شده است، تبليغات از طريق تلفن همراه است كه هنوز شناخت چنداني درباره آن وجود ندارد. در اين مقاله سعي شده است با بررسي نگرش و عكس العمل 588 نفر از مصرف كنندگان نسبت به دريافت پيامك هاي تبليغاتي، به اين موضوع پرداخته شود. تحقيق حاضر از نظر هدف، كاربردي و از نظر نحوه گردآوري اطلاعات از نوع توصيفي- پيمايشي است. با استفاده از يك پرسشنامه، نگرش افراد نمونه كه به روش تصادفي طبقه اي انتخاب شده بودند، مورد بررسي قرار گرفت. براي آزمون فرضيات تحقيق از آزمون t و كاي اسكوير پيرسون استفاده شده است. نتايج به دست آمده نشان مي دهند كه ديدگاه كاربران تلفن همراه نسبت به پيامك هاي تبليغاتي تا حدودي مثبت است. اين نتيجه در مقايسه با نتايج بسياري از تحقيقات انجام شده در ساير كشورها كه خلاف اين عقيده را دارند، قابل توجه است. نويسندگان اين مقاله، معتقدند شايد بتوان اين نتيجه را به نوظهور بودن اين رسانه در ايران نسبت داد. جهت مطالعه، روی لینک مستقیم مقاله کلیک کنید.

لینک مستقیم مقاله

لینک مستقیم سایت اصلی

گروه مقالات

پر بیننده ترین ها

نحوه استفاده بهینه از گوشی های آندرویدی

با توجه به افزایش روزافزون خریدهای آنلاین:

« تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است. »
<#comment> <#comment> <#comment>